Урок контролю і корекції навчальних досягнень за темою «Звідки і як історики довідуються про минуле»

Урок 11
Тема:Урок контролю і корекції навчальних досягнень за темою «Звідки і як історики довідуються про минуле»

Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання з теми «Звідки і як історики довідуються про минуле», повторити основні положення теми, з'ясувати стан засвоєння навчального матеріалу; розвивати в учнів вміння установлювати хронологічну послідовність, працювати з картою.

Тип уроку: контролю і корекції знань, вмінь та навичок.

Обладнання: карта, завдання, підручник, роздатковий матеріал, мультимедійні засоби.

Хід уроку
1.Мотивація навчальної діяльності
Діяльність вчителя
Формуємо хронологічну компетенцію
Історія – наука, що дає уявлення про минуле людства, застерігаючи від колишніх помилок. Недаремно кажуть: хто не знає минулого не має майбутнього. Ми з вами робимо перший крок до вивчення даної науки, тому нам дуже необхідно знати коли відбувались ті чи інші події.

Гра. Учні по черзі підходять до дошки, прикріплюють по одному стікеру на якому написані століття або роки на стрічку часу.

2.Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Діяльність вчителя
 Формуємо логічну компетенцію
Гра «Бейн-ринг» (клас ділиться на дві, три команди)
Вгадай героя за портретом і характеристикою.(Слайди)

3.     Дослідник Трипільської культури(В.Хвойка)
4.     Археолог, дослідник скіфського періоду, що розкопав пектораль-нагрудну прикрасу скіфського царя?(Мозолевський)
5.     Кого вважають «Батьком історії».(Геродот)
Відгадай терміни і науку.
1.     Наука, що досліджує монети - це…(Нумізматика)
2.     Послідовний  список днів усього року з поділом на місяці – це..(Календар)
3.     Умовні позначки, за допомогою яких можна прочитати історичні карту - це..(Легенда карти)
4.     Наука що вивчає герби - це..(Геральдика)
5.     Письмові документи, предмети, будівлі та інші пам’ятки, які відображають історичні події та явища і дають можливість досліджувати життя людей в минулому – це..(Археологія)
6.     Відгадай історичне джерело за      зображенням (слайди).   

Діяльність учнів
Діти розділені на  три команди.  Капітан дає сигнал, що команда готова дати відповідь на запитання.
Виграє та команда, яка дасть більше правильних відповідей.




Діяльність вчителя
Формуємо логічну компетенцію
1.  Розташуйте відрізки часу від найменшого до найбільшого. Ера; століття; тисячоліття; десятиліття; рік.
2. Визначте, яке це століття: 14р., 564р., 1946р., 2004р., 1745..
3. Перевести з арабських на римські цифри: 2, 15, 4, 19, 7, 22,.
4. Розташуйте на лінії часу дати: 18 р. до н.е., 33 р.до.н.е., 1 р.н.е., 988р.,1939р.
5. Визначте скільки років минуло з часу прийняття християнства на Русі?(988-989)
1.     Історія - це..
2.     Археологія - це..
3.     На історичній карті позначте історико-етнографічні регіони : Волинь, Полісся, Галичина, Лівобережжя, Закарпаття, Запорожжя.
4.      Закінчіть речення: Верхній шар кори берези, який використовували на Русі для письма, - це..
5.     Опишіть подію за фотографією.

Діяльність учнів
Діти виковують письмову самостійну роботу.

3. Домашнє завдання. Повторити параграфи 1-9 підручника




Комментариев нет:

Отправить комментарий