Моніторинг(Анкети)

Анкета для батьків “Мати сім’ю – право кожної дитини”
 «Мати сім'ю – право кожної дитини»

1. Чи вважаєте Ви свою сім’ю справжньою? 
2. Чи велика Ваша сім’я?
 
3. Хто більше часу приділяє дітям?
 
4. Чи приймають участь у вихованні ваших дітей бабусі та дідусі?
 
5. На кого з батьків, за характером, схожа Ваша дитина?
 
6. Як Ви ставитесь до Вашої дитини?
7. Чи ставите Ви себе на місце Вашої дитини?
 
8. Як Ви думаєте “Чи завжди мають рацію дорослі?”
 
9. “Гороскоп і Ваша дитина”. Чи багато уваги Ви приділяєте цьому?
 
10. Як часто Ви буваєте об’єктивними по відношенню до дітей?
 
11. На якій мові Ви спілкуєтеся в родині?
 
12. Що Ви любите читати вашим дітям?
 
13. В які ігри Ви граєте з вашою дитиною?
 
14. Ви вірите, що діти – “це маленькі люди?”
 
15. Чи потрібні дитині права?
 
16. Як Ви відноситесь до застосування фізичної сили проти дитини?
17. Чи завдає шкоди, покарання (будь-яке) вашій дитині, а чи приносить користь?
 
18. Чи знайомі Ви із статтями Конвенції ООН про права дитини? 
________________________________________________________________________________________
Анкета «Демократія в моїй школі»

  1. Чи вивчаєш ти права людини в школі? Якщо так, то як саме?
  2. Чи знаєш ти свої права, які встановлені Загальною Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту»?
  3. Чи вважаєш, що ці права у школі дотримані?
  4. Чи, на твою думку, навчає школа засад демократії? Якщо так, то в який спосіб?
  5. Чи почуваєш себе рівноправним членом громади школи?
  6. Чи знаєш Статут школи?
  7. Чи організовувались у школі вибори до органів, у яких учні мають своїх працівників?
  8. Чи дотримано демократичні принципи загальності, рівності, таємності голосування на цих виборах?
  9. Як Ти оцінюєш реальний вплив представників учнів на життя школи?
-       не мають жодного впливу
-       -мають невеликий вплив
-       мають достатній вплив на життя школи
-       мають дуже великий вплив на життя школи
-       не можу відповісти
10. Якщо вважаєш, що представники учнів мають вплив на життя школи, окресли чого він стосується?
- навчальних программ
- -розваг
- прав учня
- критеріїв оцінювання
- стосунків між вчителями та учнями
- методів навчання
- форм навчальних занять
- форм позакласних заходів
Інші ділянки. Які?

11. Чи гарантує Тобі школа повагу до Твого почуття власної гідності? Обгрунтуй свою думку.
12. Чи дотримано у школі права на свободу світогляду і віросповідання?
13. Чи навчають Тебе у школі поваги до людей інших рас і народів?
14. Чи маєш право висловлювати власні політичні погляди у школі?
15. Чи стикаєшся з політичною агітацією вчителів у школі?
16. Чи навчаєшся у школі партнерського ставлення до людей з особливими потребами?
17. Чи стикаєшся у школі з ситуаціями, які збуджують Твою чутливість до люської біди (доброчинні акції, протести, дискусії тощо)?

Які це ситуації?

  1. Доброчинні акції.
  2. Допомога сиротам
  3. Страйк вчителів                                                                                                                               ____________________________________________________________________________Узагальнення результатів опитування класних керівників з
    проблеми ефективності правовиховної роботи.

     В опитуванні брало участь 11 реcпондентів.
     критерії оцінювались від 1-до 10 балів.

    1.1
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6
    5




    Вчителі
    1
    4
    2
    2
    1
    1




    1.2
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6
    5




    Вчителі
    4
    3
    1
    3






    1.3
    Бали
    10
    9
    8







    Вчителі
    5
    1
    5







    1.4
    Бали
    10
    9
    8







    Вчителі
    5
    5
    1







    1.5
    Бали
    10
    9
    8







    Вчителі
    8
    2
    1







    2.1
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі

    6
    3
    1
    1





     2.2
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6
    0




    Вчителі


    2
    1
    2
    6




    2.3
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі
    2
    1
    6
    1
    1





    3.1
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі
    3
    3
    3
    1
    1





    3.2
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі
    6
    3
    2







    3.3
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі
    8
    3








    3.4
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    0


    Вчителі


    1



    1
    9


    3.5
    Бали
    10
    9
    8







    Вчителі
    6
    4
    1







    3.6
    Бали
    10
    9
    8
    7
    6





    Вчителі
    8
    3










    4.1
    Бали
    10
    9
    8
    7
    не відповіли





    Вчителі
    1
    4
    3

    3





    4.2
    Бали
    10
    9
    8
    7
    не відповіли





    Вчителі
    3
    3


    5







    Аналіз даних показав, що вчителі школи мають власну концептуальну модель правового виховання, на достатньому рівні володіють аналітичною і нормативно-правовою базою, планують превентивні заходи щодо правомірної поведінки учнів,створюють самітно-гігієнічно умови життєдіяльності учнів у класі. З учнями проводиться заходи, спрямовані  на пропаганду здорового способу життя,профілактику негативних звичок.
          Робота з батьківською громадськістю з проблеми превентивного виховання на досить високому рівні .
       Та  необхідно зазначити, що на низькому рівні розробка авторських проектів програми, не ведуться зошити спостережень за дітьми з девіантною поведінкою.
     Класні не беруть участь у виступах в місцевій праці,на радіо,телебаченні. Не в усіх класах спостерігається  динаміка стану поведінки учнів класу, не аналізується правових діяльність.

     ____________________________________________________________________________АНКЕТА
    для  керівника навчального закладу ___ЗОШ №____.
    1. Стаж керівної роботи____2 з половиною роки_

    Індекс критерію
    Назва критерію, показники
    Оцінка (від 1 до 10)
    І
    Організаційно-педагогічні умови.


    1.Наявність власної концептуальної моделі правового виховання учнів.
    8

    2. Створення та організація роботи органу самоврядування школи з питань формування правомірної поведінки.
    8

    3. Володіння аналітичною інформацією, нормативно-правовою базою щодо створення умов формування правосвідомості учнів.
    9

    4. Планування та реалізація заходів щодо формування правомірної поведінки.
    9

    5.Створення відповідних  умов для розвитку звичок правомірної поведінки  учнів і вчителів у школі.
    10
    ІІ
    Навчально-методичне забезпечення.


    1. Розробка і впровадження функціональних моделей підготовки педагогів до формування правомірності вчителів, батьків як приклад для учнів школи.
    8

    2. Розробка авторських проектів програм, зошитів (журналів) учнів з проблеми формування правомірної поведінки.
    5

    3. Використання сучасних (тренінгових) технологій у право виховному процесі.
    7

    4. Організація та проведення науково-методичних конференцій, семінарів, інших методичних заходів з розповсюдження та застосування науково-практичних знань, передового педагогічного досвіду з проблеми формування правової культури.
    6
    ІІІ
    Заходи щодо формування правової культури.


    1. Постійна просвітницька, організаційно-методична, право виховна робота.
    7

    2. Залучення батьків до роботи з превентивного виховання учнів.
    8

    3. Організація батьківської освіти з проблеми правового виховання дитини в сім’ї. Взаємодія класних керівників і сім’ї  щодо формування звичок правомірної поведінки.
    10

    4. Виступи педагогічних працівників у місцевій, шкільній пресі, на радіо, телебаченні.
    4

    5. Проведення учнівських загальношкільних  акцій, спрямованих на пропаганду здорового способу життя, профілактику куріння, алкоголізму, наркоманії, СНІДу тощо.
    10

    6. Організація та проведення моніторингу правомірної поведінки.
    8
    ІУ
    Аналіз правовиховної діяльності в школі.


    1. Ефективність виховної діяльності за порівняльними показниками вживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики) учнями школи
    7

    2. Наявність позитивного соціально-психологічного мікроклімату в школі та класах на основі аналізу даних соціометричних досліджень (психологічне анкетування).
    8

    3. Оцінка діяльності навчального закладу (за результатами моніторингу серед учнів, батьків).
    8




    АНКЕТА
    узагальнення результатів опитування учнів
    навчальних закладів міста__ЗОШ № 11____
    з проблеми ефективності правовиховної  роботи

    В опитування брало участь _____126___респондентів з __5-9 кл.____

    № п/п
    Запитання
    Варіанти відповідей
    так
    ні
    частково
    1
    Чи виконуєте громадське доручення в класі, школі?
    126


    2
    Чи проводились виховні заходи на право виховну тематику?
    115

    11
    3
    Чи складаєте ви план самовиховання?
    44
    67
    15
    4
    Чи ознайомлені з Конвенцією про права дитини, Конституцією України, іншими нормативно-правовими документами з прав дитини?
    112
    3
    11
    5
    Чи відвідуєте заняття правового лекторію, клубу «Підліток і право»?

    126

    6
    Чи відвідуєте заняття тренінг – курсу Комплексної програми формування навичок здорового способу життя (проект «Діалог»), програма «рівний-рівному»?
    74 («Майбутнє починається…)
    44
    8
    7
    Чи впроваджуються в класі, школі соціальні програми культивування здорового способу життя за методом «рівний-рівному»?
    89
    6
    31


    ВИСНОВКИ:
    Правовиховна робота в школі проводиться на достатньому рівні. Та класним керівникам і вихователям необхідно звернути увагу на ознайомлення усіх учнів класу з нормативно-правовими документами з прав дитини. Вчителю правознавства запропонувати організувати заняття учнів в клубі «Підліток і право». Тренерам програми «Майбутнє починається сьогодні» залучати більше учнів до занять. Необхідно активніше проваджувати в школі соціальні програми культивування здорового способу.


















    АНКЕТА
    узагальнення результатів опитування класних керівників
    навчальних закладів міста_ЗОШ № 11
    з проблеми ефективності правовиховної  роботи

    В опитування брало участь ____12____респондентів з ______навчальних закладів
    Індекс критерію
    Назва критерію, показники
    Оцінка (від 1 до 10)
    І
    Організаційно-педагогічні умови.


    1.Наявність власної концептуальної моделі правового виховання учнів.
    8,6

    2. Створення та організація роботи органу самоврядування класу з питань формування правової культури учнів.
    8

    3. Володіння аналітичною інформацією, нормативно-правовою базою щодо правового виховання учнів.
    7, 6

    4. Планування та реалізація превентивних заходів щодо правомірної поведінки учнів.
    9

    5.Створення відповідних санітарно-гігієнічних умов життєдіяльності учнів у класі.
    9,2
    ІІ
    Навчально-методичне забезпечення.


    1. Розробка і впровадження інтерактивних методів правового виховання учнів.
    7,8

    2. Розробка авторського проекту програми, зошита спостережень за дітьми з девіантною поведінкою.
    6

    3. Використання сучасних (тренінгових) технологій формування правомірної  поведінки учнів.
    6, 8
    ІІІ
    Заходи щодо популяризації правомірної поведінки, здорового способу життя.


    1. Наявність інноваційних технологій формування правової культури учнів.
    7

    2. Залучення батьків до роботи з превентивного виховання учнів.
    8

    3. Організація батьківських зборів класу з проблеми превентивного  виховання в сім’ї. Взаємодія класного керівника і сім’ї  щодо формування правомірної поведінки дитини.
    9

    4. Виступи класного керівника в місцевій, шкільній пресі, на радіо, телебаченні.
    4,7

    5. Проведення учнівських класних акцій, спрямованих на пропаганду здорового способу життя, профілактику куріння, алкоголізму, наркоманії, СНІДу тощо.
    9,2

    6. Створення  банку даних щодо зайнятості учнів у позаурочний час.
    9,5
    ІУ
    Аналіз правовиховної діяльності в класі.


    1. Динаміка стану поведінки учнів класу.
    8

    2. Ефективність правовиховної діяльності за порівняльними показниками вживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики) учнями класу.
    8,3
    ВИСНОВКИ: класні керівники приділяють достатню увагу правовому вихованню школярів. Та деяким класним керівникам необхідно підвищити свій рівень знань з даних питань, в роботу впроваджувати інтерактивні методи виховання, інноваційні технології, виступати в пресі, залучати батьків до роботи з превентивного виховання.

    АНКЕТА
    узагальнення результатів опитування батьків
    навчальних закладів міста___ЗОШ № 11___
    з проблеми ефективності правовиховної  роботи

    В опитування брало участь __182______респондентів

    № п/п
    Запитання
    Варіанти відповідей
    так
    ні
    частково
    1
    Чи створені умови в сім’ї для формування правомірної поведінки?
    176

    6
    2
    Чи знаєте Ви про те, який спосіб життя веде дитина?
    182


    3
    Чи веде Ваша дитина щоденник?
    182 (шкільний)


    4
    Чи отримує педагогічну допомогу щодо правомірно виховання з боку школи, класного керівника?
    174

    8
    5
    Чи знаєте Ви сутність поняття «правомірна поведінка»?
    165

    17
    6
    Чи проводились батьківські збори з даного питання?
    182


    7
    Чи відчуваєте Ви труднощі в формуванні правомірної поведінки Вашої дитини?
    16
    154
    12
    8
    Щоб Ви запропонували для поліпшення системи діяльності педагогічного колективу щодо формування правомірної поведінки__більше проводити зустрічі з юристами, представниками правоохоронних органів, батьківському комітету школи працювати з батьками, що приділяють мало уваги вихованню дітей, організувати заняття  правового лекторію для учнів.
















Комментариев нет:

Отправить комментарий