План-програма роботи із здібними та обдарованими дітьми

План-програма
 роботи із здібними та обдарованими дітьми
Мета роботи:
•-                 пошук талановитих дітей та їх розвиток;
•-                 створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
•-                 розробка системи роботи з обдарованими учнями;
•-                 удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості  учня.

ВЕРЕСЕНЬ
•1.    Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина». Уточнення списків Банку здібних та обдарованих учнів.
•2.    Аналіз  стартового моніторингу якості знань з базових предметів.
•3.    Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди,  рекомендації, анкетування).

ЖОВТЕНЬ
•1.    Шкільні предметні олімпіади та їх аналіз.
•2.    Індивідуально-групові заняття з переможцями І (шкільного) туру Всеукраїнських учнівських олімпіад.
•3.    Предметні тижні (згідно з  планом  роботи  школи).

ЛИСТОПАД
•1.    Підготовча робота з учасниками міських олімпіад.
•2.    Участь у міських етапах олімпіад, конкурсі
 •3.    Предметні тижні (згідно з  планом школи).


ГРУДЕНЬ
•1.    Участь у міських етапах олімпіад.
•2.    Аналіз підсумків ІІ (міського) туру предметних олімпіад, мовних конкурсів.
•3.    Рейтингова робота з основних базових предметів.
•4.    Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•5.    Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
•6.    Визначення рейтингу класних колективів за навчальний семестр.

СІЧЕНЬ
•1.    Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
•2.    Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•3.    Нарада при директорі  про підсумки навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.
•4.    Психолого-педагогічний семінар «Робота школи і сім'ї  у визначенні пріоритетів виховання особистості». Індивідуальні консультації для батьків.

ЛЮТИЙ
•1.    Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•2.    Нарада при директорі про перспективу роботи із здібними учнями.
•3.    Робота з батьками здібних та обдарованих дітей. Батьківські збори.

БЕРЕЗЕНЬ
•1.    Тиждень української літератури.
•2.    Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
•3.    Відкрите   заняття гуртка «Альманах творчості».



КВІТЕНЬ
•1.    Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•2.    Свято вшанування кращих учнів школи, переможців змагань.
•3.    Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями у 2009-2010 н.р.
•4.    Аналіз результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін.
ТРАВЕНЬ
•1.    Узгодження плану роботи з учителями - предметниками.
•2.    Підбиття підсумків роботи (діаграми, схеми).
•3.    Свято «Останнього дзвоника». Визначення переможців за номінаціями:
•-        «Розумник школи»;
•-        «Кращий спортсмен»;
•-        «Кращий учасник художньої самодіяльності»;
•-        «Золоті ручки»;
•-        «Кращий еколог школи».























ПЛАН
роботи з здібними та обдарованими дітьми Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №11.

П/П
Заходи
Виконавці
Строк виконання
1.
Створитибазу данних  з здібними та обдарованих дітей
Столяр О.І.
Вересень
2.
Створити раду з роботи  з здібними та обдарованими дітьми
Столяр О.І.
Вересень
3.
Аналіз  стартового моніторингу якості знань з суспільствознавчих прдметів.
Столяр О.І.
Жовтень
4.
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди,  рекомендації, анкетування).
Класні керівники
Листопад
5.
Шкільні предметні олімпіади та їх аналіз.
Столяр О.І.
Жовтень
6.
Підготовча робота з учасниками міських олімпіад
Столяр О.І.
Жовтень-листопад
7.
Забезпечити участь обдарованих дітей  в олімпіадах
Столяр О.І.
Листопад-грудень
8.
Тиждень правових знкань.
Столяр О.І.
Грудень
9.
Аналіз підсумків ІІ (міського) туру предметних олімпіад
Столяр О.І.
Завуч
Грудень
10.
Підготовча робота з учнями до краєзнавчої вікторини
Столяр О.І.
Січень

11.
Забезпечити участь учнів в краєзнавчій   вікторині
СтолярО.І.
Січень
12.

Нарада в присутності директора про перспективу роботи зі здібними та обдарованими учнями.
Дирекор
Вчителі предметники
Лютий
13.
Робота з батьками здібних та обдарованих дітей.
Класні керівники
Вчителі предметники
Лютий
14.
Тиждень історії
Столяр О.І.
Березень
15.
Перспективне планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
Столяр О.І.
Квітень
16
Підбиття підсумків роботи з здібними та обдарованими дітьми. (діаграми, схеми).
Столяр О.І.
Травень









Комментариев нет:

Отправить комментарий